Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 października 2012

Co robić gdy zapomnimy chasła a usunęliśmy email?

No właśnie.. Mi też raz tak się zdarzyło i nie narzekam ! nPoprostu robicie to co ja krok,po kroku. 1.Próbujecie się kilka fazy zalogować , przypomnieć hasło. 2.Teraz Przypominamy sobie ten email co usuneliśmy jak się nazywał bo jak dacie zapomniałęm hasła i inny email to nie pujdzie. 3.Robimy to same konto może inne dane tylko ten sam email 4.Wchodzimy na msp,klikamy "ZAPOMONIAŁEM HASŁA" i gdy zrobicie konto email z takim samym adresem to wpisujemy Login użytkownika i email (ten sam co zrobiliście). 5.Wchodzicie na pocztę i wyświetla wam się wiadomość OD MOVIESTARPLANET ! I co ? proste ? No pewnie ! tzreba tylko pomyśleć sama kiedyś takie coś miałam.. Ale odzyskałam ! Aha i z tym trzeba uwarzać bo je żeli ktoś już ma ten email to wyśle się do niego login i hasło :D Więc radze najpierw zrobić konto ;* Aha i jeszcze coś ! Prowadzę sama bloga więc rzadziej będe suę podpisywać ;p icarly111

3 komentarze:

  1. co robimy jak się zapomni hasła na msp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zapomniałam hasła a miałam vip i co zrobić

      Usuń
    2. Napisz do modow nawet że miałaś vip lepiej się sklada

      Usuń