Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 stycznia 2013

Jak zrobić bloga

Hej pokaże wam jak zrobić bloga :D  I jeszcze jedna sprawka ;3.


sprawa

To taka  że jasie nie podpisuje, bo sama prowadzę tego bloga :) Nie chce nikogo ze znajomych.. Wiem.. Jestem głupia ale nie mam dobrych znajomych ;/.


Jak zrobić bloga ?

To proste ! Na początku jest trudno ja też tak miałam.. Zrobiłam bloga manifo, był świetny ! Ale potem jak chciałam opublikować to ie okazało ze płatnie i na określony czas -,- byłam wnerwiona i juz nie chciałam robic bloga ale sie nie  poddałam i zrobiłam onet ;) I dziś wam pokaże jak ! ;)

1. Wchodzimy  tu http://www.blog.pl/startBlog
2.Wybieramy typ swojego bloga;)
3.Wpisujemy adres bloga którego chcemy założycz i oznaczamy czy on jest dla dorosłych czy nie.
4.Wybieramy kategorię bloga
5.Akceptujemy regulamin ,i wpisujemy swój prywatny email i hasło.
6.Potem przepisujemy kod  i znowu akceptujemy regulamin czy cuś XD ;)
7.Aby zakończyć zakładanie konta, zaloguj się na swoją skrzynkę pocztową i kliknij w link aktywacyjny.
Jeśli nie klikniesz w link, Twoje konto nie zostanie założone.
Wybrany przez Ciebie adres bloga został zarezerwowany na okres 20 minut.
Jeśli w tym czasie nie potwierdzisz zakładania konta, adres zostanie zwolniony i konieczne będzie ponowne założenie bloga. ;)


8.Gdy już skończysz mozesz pisać własne notki i wybrać wygląd !


I mała wskazówka do bloga ;)

1 w..- Aby zmienic wygląd bloga kliknij "widok" Na pasku po lewej stronie ;) Gdy wybierzemy klikamy "aktywuj" Można też dodać własne widgety i wiele innych rzeczy ! ;)

Już tyle na dzisiaj . Ale nie wiem dokłądnie czy to onet.. ma dziwny wygląd :D Hehe i polecam mojego bloga   którego własnie w tej chwili założyłam (czyli o godz 20.35 :D) SwiatPanfuzicarly1064@blog.pl  Polecam go ;) Bay <3


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. DARMOWY VIP - http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chcesz dostać VIPA do MSP TUTAJ MOŻESZ DOSTAĆ (KLIKNIJ) lub tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  3. Miałam problem, ale już nie mam. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey;3 Dzięki za porade;) Zapraszam również na mojego bloga -----> www.my-lubimy-i-kochamy-nasze-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki! Zapraszam na mojego bloga -->
    nocna-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie!!Zapraszam na mojego bloga http://redvalentinexdlol.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. DARMOWY VIP - http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  8. ktoś mi pomoże? :c nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Maja Peszek HAKI NIE DZIAŁAJĄ ;-;

    OdpowiedzUsuń